Friday, August 13, 2010

Dit was Yvonne's blog van 7 Junie 2010 met de Titel:



DE 8ste VAN DE 8ste.



Vorige week werd ik uitgedaagd door mijn vriendin Karin van Momagain@40 om de 8ste foto van de 8ste folder op de blog te zetten en het bijbehorende verhaal te vertellen. Het schijnt dat bloggers zulke spelletjes spelen! Net zoals om blindelings je vinger te zetten op een kaart en te zeggen: ok, hier gaan we naar toe op vakantie!


Maar de nieuwsgierigheid dwong me om te gaan kijken naar de 8ste foto uit de 8ste folder - om te zien waar mijn leven op dat moment was. Mmmmmm aangename verrassing - Het leven was GOED.


Ik was met al mijn dierbaren naar de Botanische Tuinen. Het was 2007 en Marinda en Ashlyn (nichtje) vierden hun verjaardag. Eigenlijk, als ik nadenk, was het waarschijnlijk Ashlyn's verjaardagviering - en wij namen er profijt van. Dat is meer waarschijnlijk, want Joan is veel beter om die dingen te regelen dan ik.


Dus ik heb het een beetje veranderd. Dit was ongeveer de 10de foto. De 8ste was niet goed in focus en 'vertelt' het verhaal niet zo goed als de 10de foto.

Hier neemt Roy een foto van Ashlyn (wat een parmantige houding neemt ze aan) en op de achtergrond mijn missionarisvriendin Callie en haar kinderen, samen met Muff en Jack, mijn zus en mijn ouders.

Dit was vlak na de scheiding, en toch....het leven gaat door en het was goed vanwege mijn lieve familie en vrienden.

No comments:

Post a Comment