Monday, May 10, 2010

BLOGGERSDROOGTE (heden)

Ha Ha – Dankje Zelda voor je titel idee.

Nee, ik heb geen blogger droogte – maar een vakantie. Yep, we gingen naar Pennington (Zuidkust) – met 5 kinderen. Ik ben nu zo onmatig trots op mezelf, ik ben er helemaal vol van. Weet je wat het betekent om met 5 kinderen op vakantie te gaan?

Wel, om te beginnen betekent het dat de accomodatie waar je heen gaat, groot genoeg moet wezen, je auto en aanhangwagen moeten groot genoeg wezen om iedereen en alle spullen mee te nemen…. En waarschijnlijk het allerbelangrijkste ……… je bestelt geen take aways als er 5 kinderen met je meegaan!!! Dus…..je maakt eten, eten en nog meer eten.

We hadden zulk fantastisch weer en waren in een huis, 350 meter van het strand. Elke ochtend, wanneer de ogen open gingen – was de eerste vraag ( X 5): wanneer gaan we naar het strand. De tweede vraag (ook X 5): wat eten we en wanneer!

Eric (nu 5 jaar oud) kon niet geloven dat al dit zand er allemaal voor hem was om in te spelen. De eerste dag wachtte hij ongeduldig op mij om het pakje met emmer en schop open te maken en eindelijk flapte hij er uit: “ Schiet op Tante Yvonne, voordat de zee mij vergeet!”

Het was enorm leuk om te zien hoe de kinderen van dit avontuur genoten. Voor Werner en mij was het ook een zeer grote mijlpaal. We hadden de kinderen beloofd dat we hen op een Zee Vakantie zouden nemen, toen we trouwden. Dus – dit was het houden van een belofte …..een erg mooie.
Zal een paar foto’s posten morgen.

No comments:

Post a Comment